zondag 22 februari 2009

Dag Pieter, dag jongen, dag hemels kind

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Rust zacht lieve Pieter!

Anoniem zei

Geen woorden voor, hier vallen ook vele tranen, ben een meelezer, maar ook zo mee gaan leven, alsof ik Pieter en jullie al jaren ken. Einde aan die onzekerheid, en hopende op wat antwoorden op evt nog vele vragen... sterkte, succes en heel erg gecondoleerd allemaal

Anoniem zei

de onwerkelijkheid kan nu afgesloten worden, maar de werkelijkheid begint nu pas, heel veel sterkte met de onwerkelijke,werkelijkheid.

woorden van troost zijn er niet.

groetjes josé

yoska zei

ik weet weer niet wat te zeggen, dus hou ik het maar weer op jullie heel veel sterkte wensen. En het kaarsje voor Pieter brandt weer op mijn bureau.

Anoniem zei

Josephine,

Heel veel sterkte met het grote verlies van Pieter.
Vreselijk..van de ene hel naar de werkelijke hel.
Ik wens je heel veel kracht toe..

Christien (collega Pieter)